2011. június 1., szerda

Fogas

Fogas:
Hello, és jó napot.

Én emigrál a közeljövőben, és menjen vissza Németországba. Mivel én nem fog mindent, amit kell eladni valamit olcsó. Mindent meg kell felvette, esetleg lebontva, vagy az épület mellett. Tiszteletben tartása saját magán. Nem tér vissza. Nem csere. Nincs garancia. Vásárolt látható. De nagyon olcsó.
És az árak is forgatható, hogy azok valóban fizet.

Ez történt a króm fogas, ő 8 fegyver, stabil állvány
Ár 10,00 €. De megint az ár tárgyalható.

Tudta Ön, mint valami ilyesmi, aztán csak hívás (0162 / 278 7986 vagy 069 7422 1916), vagy írjon nekem egy e-mailt: Franke.Sandra @ freenet.de. Hol vagyok én elérni?
Mainzer Landstrasse - Schmidt utca sarkán, a stop Mönchhof (Tram 11 vagy 21).
Válaszol időben közeli, és Ön is megnézheti, hogy mindent előre.
Ár: 10 EUR